Her vil SAS’ kunder helst flyve til

December 7, 2017 13:00

I starten af december fik SAS’ kunder for første gang mulighed for at stemme på, hvor de helst vil flyve hen med SAS. Danskere placerer USA øverst på listen, mens andenpladsen går til Tokyo. De ti mest populære destinationer er en del af dagens Now & Never kampagne, der løber fra kl. 12 i dag til midnat.

Fortæl os hvor du helst vil flyve til – og vi giver dig et godt tilbud. Sådan lød opfordringen til SAS’ kunder, der fra 1-3 december kunne stemme på deres favoritdestination.

”Det har været sjovt at se, hvilke destinationer vores kunder efterspørger i vores Now or Never-kampagner. En af dem der topper listen er Tokyo. Vi har fløjet skandinaver fra København til Tokyo i over 60 år for at opleve alt det, byen kan tilbyde: Mad, mennesker, en spændende historie og muligheden for at stå på ski”, siger Mariam Skovfoged, pressechef for SAS Danmark.

Kendte favoritter som New York og Miami, som SAS for nylig er begyndt at flyve til fra København, ligger også højt oppe på listen sammen med bl.a. London, Rom og Athen.

”En anden favorit er Malaga, som passer til alle aldersgrupper. Der findes rigtig gode golfbaner i regionen, og selv her er skisport i Sierra Nevada en grund til at tage dertil. Sol og sne i et par timers afstand lokker i vintersæsonen”, siger Mariam Skovfoged.

Now or Never begynder allerede kl. 12 i dag og slutter som altid kl. 24. Rejseperioden er 11. januar – 30. april på alle destinationer.

Link: Now & Never tilbud

Tokyo: 6 afgange pr. uge fra CPH om vinteren, alle dage bortset fra tirsdag

New York: Daglige afgange fra Stockholm, København og Oslo.

Miami: En afgang pr. uge om vinteren (søndage). Desuden flere alternativer fra CPH/OSL.

Hele listen:

1. New York