Nu kan du tjene EuroBonus-point på din energiaftale

March 30, 2017 12:05

SAS og Danmarks største andelsejede energi- og fibernetkoncern SEAS-NVE har indgået et strategisk samarbejde omkring SAS’ populære loyalitetsprogram, EuroBonus. Samarbejdet betyder, at både nye- og eksisterende kunder hos SEAS-NVE løbende kan optjene EuroBonus-point, som kan bruges på flyrejser, hotelbesøg, billeje og meget mere.

Nu kan du tjene penge på dit energiselskab. SAS og SEAS-NVE har indgået et samarbejde, der betyder, at du får Eurobonus-point, som du for eksempel kan bruge på flybilletter.

SAS EuroBonus er et af Nordens førende fordelsprogrammer med over 4,8 millioner medlemmer. I de seneste år har EuroBonus-programmet udviklet sig fra at være et rejseprogram til at være et bredt loyalitetsprogram, hvor antallet af samarbejdspartnere hele tiden vokser til fordel for medlemmerne.

– Vi arbejder hele tiden på at tilbyde vores loyale kunder de bedste fordele og services, og derfor er vi også meget glade for dette nye samarbejde med SEAS-NVE, som betyder, at vores medlemmer nu også kan optjene EuroBonus-point på deres energiaftale, siger Didrik Fjeldstad, Vice President Brand & Marketing, SAS.

5.000 ekstrapoint som velkomstbonus
Det nye samarbejde mellem SEAS-NVE og SAS betyder, at man vil modtage 5.000 EuroBonus Ekstrapoint som en velkomstbonus, hvis man som privatperson vælger at skifte sin nuværende energileverandør ud med SEAS-NVE. Derudover vil man årligt også modtage en loyalitetsbonus på 2.000 EuroBonus Ekstrapoint. Eksisterende kunder hos SEAS-NVE kan også koble deres energiaftale til EuroBonus og derved optjene 2.000 EuroBonus Ekstrapoint årligt. Det betyder, at nye kunder hos SEAS-NVE efter blot et år vil have point nok til fx en enkeltbillet med SAS til en indenrigsdestination i Danmark, Sverige, Norge, Finland eller Estland.

– I SEAS-NVE gør vi os umage for at skabe ekstraordinær værdi gennem relevante fordele for vores kunder. Vi håber, at eksisterende og nye medlemmer i Eurobonus får glæde af vores nye samarbejde og vil udnytte muligheden for at knytte sin energiaftale sammen med medlemsprogrammet, siger markedsdirektør Ole Vestergaard, SEAS-NVE.

Man kan oprette sig som kunde eller registrere sit EuroBonus-medlemsskab hos SEAS-NVE her . Er man ikke medlem af SAS EuroBonus, kan man ansøge medlemskab her .

Om SEAS-NVE
SEAS-NVE er Danmarks største andelsejede energi- og fibernetkoncern med over 400.000 kunder og andelshavere. I SEAS-NVE varetager vi vores fælles interesser, når vi investerer i vindmøller, skaber innovation for fremtiden og rådgiver om energi. Vi ejer landets geografisk længste elnet og er en af landets største el-leverandører.

For yderligere oplysninger kontakt venligst
SAS presseafdeling +45 32 32 31 35