SAS er et av verdens beste flyselskaper ifølge Condé Nast Traveler

October 16, 2018 13:45

I over 30 år har reisemagasinet Condé Nast Traveler bedt sine lesere om å utpeke verdens beste destinasjoner, hotell og flyselskaper i konkurransen Readers Choice Awards. I år er SAS med på den attraktive listen over verdens 20 beste flyselskaper.

Condé Nast Travelers er godt ansett i bransjen, dels fordi dette reisemagasinet holder så høy kvalitet, og takket være det store antall reisende som stemmer hvert år, i år 429 000 personer.

– Det finnes flere hundre kommersielle flyselskaper i verden. Da er det en stor ære å bli  rangert som det 16. beste i verden. Det viser at våre satsinger har vært riktige, men fremfor alt at våre flere tusen medarbeidere har gjort et fantastisk fint arbeid. Dette er deres pris, sier Karl Sandlund, Executive Vice President Commercial i SAS.

SAS har alltid arbeidet med bærekraft og med reiseopplevelsen. De siste lanseringene er nye fly, lettere interiører, matkonseptet New Nordic med sesongtilpassede og lokalt produserte råvarer, og raskere WiFi ombord på kortdistanserutene.