SAS EuroBonus introducerer Point Sharing og Lifetime Gold

December 10, 2018 13:30

SAS EuroBonus introducerer to nye funktioner – muligheden for at samle og dele bonuspoint med familie og venner og Lifetime Gold-medlemskab, der belønner de mest trofaste medlemmer.

“Fælles for den voksende skare af SAS-rejsende er, at de vil rejse smartere og bedre. Deres idéer og feedback er afgørende for udviklingen af nye ydelser. Lifetime Gold-medlemskab og Point Sharing er glimrende eksempler på netop det,” siger Johan Mägi, Head of SAS EuroBonus.

Initiativerne er en del af en række nye tjenester og forbedringer af SAS’ EuroBonus-program. I 2019 vil travelers få glæde af endnu flere muligheder.

EuroBonus Point Sharing
SAS introducerer i dag EuroBonus Point Sharing, der er en ny feature, hvor familie og venner gratis kan samle, dele og optjene point.

“Et voksende antal rejsende deler oplevelser og samler point fra flyvninger, billeje, shopping og mange andre tilbud fra SAS og vores partnere. At dele point er en oplagt måde til hurtigere at nå de oplevelser, man drømmer om. Det kan være alt fra en bonusweekend væk hjemmefra, en opgradering på flyvningen, en gratis hotelovernatning eller en af de mange øvrige muligheder fra SAS EuroBonus-programmet,” siger Johan Mägi.

Med EuroBonus Point Sharing kan et medlem nemt oprette en pointdelings-konto og invitere op til syv venner eller familiemedlemmer til at være en del af gruppen. Alle EuroBonus–point optjent af hvert medlem samles på den delte konto og kan benyttes til alt, hvad EuroBonus–programmet tilbyder. Medlemmer kan altid forlade eller blive tilknyttet en anden Point Sharing-gruppe hver sjette måned.

Lifetime Gold-medlemskab
I denne uge introducerer SAS en ny version af Lifetime Gold-medlemskabet.

“Vi har en unik gruppe af loyale og trofaste travelers, som rejser med SAS år efter år. Lifetime Gold er vores måde at belønne disse medlemmer ved at give dem de eksklusive fordele ved SAS EuroBonus Gold-status hele livet”, siger Johan Mägi.

Alle SAS EuroBonus-medlemmer, uanset alder, kan tildeles Lifetime Gold, hvis de som minimum er kvalificeret til SAS EuroBonus Gold-status enten via optjening af basispoint eller via kvalificerende flyvninger 10 år i træk.

SAS EuroBonus Point Sharing:
www.sas.dk/eurobonus/point-sharing

Eksempler på SAS EuroBonus Point Sharing

1. Et par har endnu ikke optjent det nødvendige antal point til den ønskede weekendtur. Men nu kan parret kombinere hhv. deres 20.000 og 40.000 point og booke en fælles returbonusbillet til Barcelona i Spanien for 60.000 point.
  2. En gruppe venner vil sammen rejse til Rio de Janeiro i Brasilien ved at booke en Star Alliance-bonusflyvning for EuroBonuspoint. De opretter en Point Sharing-konto og begynder at konkurrere om, hvor hurtigt de kan nå målet – ved at samle deres EuroBonuspoint fra kreditkort, shopping-partnere og individuelle flyvninger med SAS.

3. En familie på fire, alle medlemmer af EuroBonus, samler alle deres point i Point Sharing-konto. Selv små pointantal, som f.eks. point optjent fra ferieture samt børnenes konti, kan give et bidrag, når de samles på én fælles konto og derefter anvendes til en opgradering på familiens julerejse med SAS til Los Angeles i USA.

SAS EuroBonus Gold:

For yderligere information kontakt venligst SAS’ presseafdeling på +45 32 32 31 35