SAS EuroBonus lanserer Point Sharing og Lifetime Gold

December 10, 2018 13:30

SAS EuroBonus lanserer to nye fordeler: muligheten til å tjene og dele EuroBonus-poeng for familie og venner samt gullmedlemskap på livstid for å belønne de mest trofaste medlemmene.

– Det som er felles for den økende gruppen av hyppige reisende med SAS, er at de ønsker å reise smartere og bedre. Ideene og tilbakemeldingene deres er avgjørende når vi utvikler nye tilbud, noe som Lifetime Gold-medlemskap og EuroBonus Point Sharing er svært gode eksempler på, sier Johan Mägi, Head of SAS EuroBonus.

Tiltaket er en del av en rekke nye tjenester og forbedringer i SAS EuroBonus-programmet, og i 2019 får passasjerene enda flere nye tilbud.

EuroBonus Point Sharing
SAS lanserer i dag EuroBonus Point Sharing, som gjør at venner og familie helt kostnadsfritt kan slå sammen, dele og tjene poeng sammen.

– Stadig flere passasjerer deler opplevelser og tjener poeng på flygninger, leiebiler, varekjøp og mange andre tilbud fra SAS og våre partnere. Ved å dele disse poengene, er det mulig å få slike opplevelser raskere, enten det er en bonushelg, en flyoppgradering, en gratis hotellovernatting eller noen av de mange andre mulighetene som SAS EuroBonus-poengene gir deg, sier Johan Mägi.

Med EuroBonus Point Sharing kan et medlem rett og slett opprette en poengdelingskonto og invitere opptil sju venner eller familiemedlemmer til å bli med i gruppen. Alle EuroBonus-poengene som tjenes opp av enkeltmedlemmene i gruppen, legges til i den delte kontoen, der de kan brukes til alt som blir tilbudt i EuroBonus-programmet. Medlemmer kan alltid forlate eller endre poengdelingsgruppen hver sjette måned.

Lifetime Gold-medlemskap
Denne uken introduserer SAS en ny versjon av Lifetime Gold-medlemskap.

– Vi har en unik gruppe av lojale og trofaste reisende som år etter år velger SAS. Lifetime Gold er vår måte å takke disse medlemmene på, med en verdifull belønning som gjør at de kan nyte den eksklusive servicen de får med SAS EuroBonus Gold-status, resten av livet, sier Johan Mägi.

Reisende i alle aldre kan få Lifetime Gold-medlemskap hvis de oppfyller minstekravene for SAS EuroBonus Gold-statusen, enten ved hjelp av oppsamlede basispoeng eller via flygninger i løpet av en sammenhengende tiårsperiode.

SAS EuroBonus Point Sharing:
www.sas.no/eurobonus/point-sharing

Eksempler på SAS EuroBonus Point Sharing

1. Bare den ene personen i et par har nok poeng til å kjøpe en helgetur. Nå får de muligheten til å slå sammen sine 20 000 og 40 000 poeng, slik at de kan kjøpe en felles tur-retur-reise til Barcelona for 60 000 poeng.

2. En vennegruppe ønsker å reise sammen til Rio de Janeiro ved å bestille en Star Alliance-flytur for EuroBonus-poeng. De oppretter en felles Point Sharing-konto og begynner å konkurre om hvor raskt de kan oppnå de nødvendige poengene – ved å slå sammen EuroBonus-poengene sine fra kredittkortkjøp, handlepartnere og enkeltturer med SAS.

3. En familie på fire, som alle er EuroBonus-medlemmer, samler poengene sine sammen. Også mindre poengbeløp på barnas kontoer som er opptjent på ferieturer, kommer godt med når de slås sammen til én konto og brukes til å oppgradere familiens julereise med SAS til Los Angeles.

SAS EuroBonus Gold:

For mer informasjon, vennligst kontakt SAS pressekontakt: +47 64 81 88 00