SAS ÅBNER NY RUTE TIL JFK-LUFTHAVNEN I NEW YORK

November 24, 2022 11:30

Den 9. februar lancerer SAS sin nye rute mellem Københavns Lufthavn og John F. Kennedy International Airport i New York. Den nye rute giver SAS-kunder mulighed for nemt at rejse fra både vest- og østsiden af New York, da SAS fortsat tilbyder afgange fra Skandinavien til Newark.

Gennem lanceringen af sin nye rute til JFK i New York vil SAS tilbyde sine kunder hyppige afgange til denne bekvemme, effektive og moderne lufthavn med nem adgang til og fra New York såvel som mange forbindelsesfly at vælge imellem.

JFK-betjeningen begynder med fem ugentlige flyvninger fra København, hvilket øges til daglige flyvninger i sommerprogrammet. SAS vil flyve til Terminal 7 i JFK.

"Vi er meget glade for at lancere vores nye rute til JFK. SAS tilbyder et solidt produkt til Newark fra Skandinavien, og vi tror på, at denne tilføjelse til JFK fra København vil styrke vores New York-tilbud til vores kunder. USA er et strategisk marked for SAS, og vi vil fortsætte med at udvikle nye ruter og destinationer, når den rette mulighed byder sig,” siger Erik Westman, EVP & CCO, Network and Revenue Management.

Amerikanske destinationer genererer fortsat efterspørgsel efter flere og hyppige afgange. SAS vil til vinter tilbyde omkring 130 afgange om ugen på i alt 12 ruter.

Tidsplaner fra og til JFK:
Vinter 2022
Mandag, torsdag, fredag, lørdag og søndag
CPH-JFK: 18:25 -
JFK-CPH: 23:00 - 12:55

Sommer 2023
Daglige
CPH-JFK: 19:20 -

JFK-CPH: 23:55 - 13:45

Få mere at vide, og book din flyrejse i dag på sas.dk.

usa-new-york-ewr-skyline-sas.jpgdenmark-copenhagen-cph-nyhavn-sas.jpg