Inbjudan till telefonkonferens i samband med SAS rapport för andra kvartalet 2023

May 25, 2023 08:00

Delårsrapporten för perioden 1 februari 2023 till 30 april 2023 publiceras torsdagen den 1 juni 2023, cirka kl. 08.00 CEST. En telefonkonferens och webcast för investerare, analytiker och media kommer att hållas kl. 10.00 CEST.

Anko van der Werff, VD och koncernchef, och Erno Hildén, Executive Vice President och CFO, kommer att presentera och kommentera rapporten. Presentationen hålls på engelska.

Webblänk (ingen föranmälan krävs) https://ir.financialhearings.com/sas-q2-2023

Registrering för deltagande via telefonkonferens:

Efter registreringen får du telefonnummer och ett konferens/användar-ID för att logga in till konferensen. Via telefonkonferensen finns möjlighet att ställa muntliga frågor

Presentationen och delårsrapporten kommer att finnas tillgänglig på https://www.sasgroup.net efter publiceringen.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Investor Relations, +46 70 997 7070

SAS, Skandinaviens ledande flygbolag, med knutpunkter i Köpenhamn, Oslo och Stockholm, flyger till resmål i Europa, USA och Asien. Inspirerade av vårt skandinaviska arv och hållbarhet, strävar SAS efter att vara världsledande inom hållbart flyg. Vi ska minska de totala koldioxidutsläppen med 25 procent till år 2025, genom att använda mer hållbart flygbränsle och vår moderna flotta med bränsleeffektiva flygplan. Förutom flygverksamheten, erbjuder SAS marktjänster, tekniskt underhåll och frakttjänster. SAS är en av grundarna av Star Alliance™ och tillsammans med partnerbolagen erbjuds ett stort antal destinationer runt om i världen. För ytterligare information besök https://www.sasgroup.net