ENORM INTERESSE FOR SAS' DESTINATION UNKOWN

February 12, 2024 15:41

SAS åpnet i dag kl.12 for at EuroBonus-medlemmer skulle kunne melde seg på den nylig lanserte reiseopplevelsen Destination Unknown. I løpet av minutter registrerte over 1000 medlemmer seg for sjansen til å legge ut på denne reisen.

5. april møtes SAS EuroBonus-medlemmer på Københavns lufthavn, klare til å gå om bord. Reisen finner sted mellom 5.-8. april og de reisende får ikke vite hvor de skal før de er i luften.

- Jeg er entusiastisk for dette konseptet, og overbevist om at mange reisende - som jeg - er begeistret for ideen å dra til en ukjent destinasjon. Muligheten til å legge ut på et slikt eventyr, sammen med andre entusiastiske reisende, og muligheten til å få nye venner underveis, er morsom. SAS står for tillit og kvalitet, og vi lover passasjerene et reiseminne for livet, sier Paul Verhagen, EVP og Chief Commercial Officer i SAS.

Alle seter på flyvningen er reservert for SAS EuroBonus-medlemmer og kan bare kjøpes med EuroBonus-poeng. Destination Unknown-billetter er alle såkalte biofuel-billetter. Les mer om SAS’ flybilletter som inkluderer biodrivstoff her: Biodrivstoff – Bli med oss på reisen mot mer bærekraftig fly | SAS

Destination Unknown w letters.jpg