Endast 4980:- till Dubai, där solen räcker hela vintern

August 16, 2007 12:32

SAS erbjuder från den 16 augusti ett kampanjpris för endast 4980 kronor till Dubai som gäller hela vintersäsongen, inklusive jul och nyår, med sista utresa fram till den 22 mars.Den 31 oktober börjar SAS flyga direkt till Dubai, en av världens mest spännande turistdestinationer, där det garanteras sol och värme hela vintern.

I Dubai erbjuds både pulserande storstadskänsla och avslappnande semesterkänsla. Dubai är som ett New York i öknen, med Sydostasiens stränder och Australiens härliga väder. En kombination som inte helt oväntat gjort Dubai till en av världens mest intressanta destinationer just nu.

Dubai är dessutom golfarens paradis – en fantastisk golfdestination med kanske de bästa och finaste golfbanorna i välden. En utmärkt plats om du vill förlänga golfsäsongen.

Priset är bokningsbart fram till den 16 september och biljetterna kan bokas på SAS hemsida www.sas.se eller hos din återförsäljare.

SAS kommer att flyga till Dubai onsdagar, lördagar och söndagar. Flygtiden är enbart sex och en halv timme, och det är en tidsskillnad på bara två timmar.

För ytterligare information var god kontakta
Anders Lindström, Manager – Media, PR & Marketing Communication, SAS International,
Tel +46 709 97 62 97
anders.lindstrom2@sas.se

Scandinavian Airlines International
Scandinavian Airlines International is the long-haul operator of SAS with 1.4 million passengers per year. The fleet consists of 11 Airbus 330/340 which serves 10 destinations: New York, Chicago, Washington, Seattle, Bangkok, Beijing, Tokyo, Dubai, Copenhagen and Stockholm.