Kun 4940,- til Dubai, der solen varer hele vinteren

August 15, 2007 10:23

31 oktober starter SAS International å fly direkte fra København til Dubai, en av verdens mest spennende turistdestinasjoner. Der garanteres det sol og varme hele vinteren.I Dubai får man både pulserende storbyfølelse og avslappende ferie. Dubai er som New York midt i ørkenen, med sør-Asias strender og Australias herlige vær. En kombinasjon som ikke overraskende gjør Dubai til en av verdens mest interessante destinasjoner akkurat nå.

SAS kommer i vinter til å fly direkte fra København til Dubai tre ganger i uken, og første avgang er 31. oktober. Fra den 16. august starter salget med kampanjepris på 4940 kroner, som gjelder hele vintersesongen, inklusive jul og nyttår.

Prisen kan bookes frem til 16. september, og kan bookes på www.sas.no eller hos ditt reisebyrå.

SAS International vil fly til Dubai onsdag, lørdag og søndag. Flytiden er bare seks og en halv time fra København, og tidsforskjellen er på bare to timer.
——————
Kontaktinformasjon:
Anders Lindström, Manager – Media, PR & Marketing Communication
Phone +46 709 97 62 97 / anders.lindstrom2@sas.se
Scandinavian Airlines International
Scandinavian Airlines International is the long-haul operator of SAS with 1.4 million passengers per year. The fleet consists of 11 Airbus 330/340 which serves 10 destinations: New York, Chicago, Washington, Seattle, Bangkok, Beijing, Tokyo, Dubai, Copenhagen and Stockholm.