Supersalg på Europa-billetter

September 18, 2007 08:40

SAS Norges høstkampanje starter i dag, med salg på turer til 19 europeiske storbyer.Høsten er en fin tid for å planlegge hyggelige storbyturer med gode venner. Nå er det gode muligheter for å reise en helgetur med vennegjengen. SAS Norges høstkampanje har tusenvis av billige billetter til 19 europeiske byer. Billettprisene til alle storbyene starter på 499 kroner, som gjør at man kommer seg frem og tilbake til under tusenlappen. Bestillingsperioden er frem til 28. september.

Enten man vil spise tapas i Barcelona, shoppe i motemekkaet Milano, se fotball i Manchester eller bade i den blå lagunen i Reykjavik kan man nå få billige billetter til den opplevelsen man foretrekker.

– Det er mange avganger å velge mellom, og innsjekk av bagasje, valg av favorittsete og god plass til bena er gratis hos SAS. I tillegg får man Eurobonus-poeng på alle reiser ut av Norge, sier kommersiell direktør Johnny Skoglund.

Europakampanjen gjelder flyreiser til Alicante, Amsterdam, Barcelona, Berlin, Brussel, Dublin, Düsseldorf, Frankfurt, Lisboa, London, Madrid, Malaga, Manchester, Milano, Nice, Paris, Roma, Zürich og Reykjavik. Reiseperiode er 1. november til 31. januar 2008. ——————
Kontaktinformasjon:
Informasjonssjef Thomas Midteide
Mail: thomas.midteide@sas.no
SAS Norge er landets største flyselskap med 440 avganger i døgnet, og er et heleid datterselskap i SAS konsernet. Selskapet driver ruter i Norge, samt mellom Norge og det øvrige Europa. Årlig frakter SAS Norge om lag 10 millioner passasjerer. Resultatet for 2006 var 361 millioner kroner.

SAS Norge har 62 fly, 54 av dem er Boeing 737, 6 er av typen Fokker50 mens 2 er av typen Avro70. SAS har 150 destinasjoner, og SAS Norge opererer 45 av disse direkte i og fra Norge. 17 av destinasjonene innenriks. Om lag 3500 medarbeidere arbeider i selskapet, som har sitt hovedkontor på Fornebu ved Oslo.