Vedr. streik i SAS Sverige

May 25, 2007 14:21

På grunn av streik kansellerer SAS Sverige flytrafikken i morgen. Dette berører ikke norsk trafikk utover SAS Sveriges 3 fly fra Oslo til Stockholm som kanselleres.All trafikk i SAS Norge, SAS Danmark og SAS International går som normalt. All interkontinental trafikk (til Asia og USA) fra Arlanda går også som normalt.

Streiken medfører at SAS Sveriges 3 fly fra Oslo til Stockholm i morgen er kansellert. SAS Norge opererer derimot sine 2 avganger som vanlig på lørdag, og vi håper å få de fleste passasjerene med disse flyene til Stockholm. Flightene våre som går er SK850 klokken 08:15, og SK882 klokken 16:30.

SAS Norge vil bruke busser hvis det blir behov, for å få våre passasjerer til Stockholm i morgen.

Norske passasjerer som har billett på et kansellert fly fra SAS Sverige kan velge om de vil forsøke å booke om til et norsk fly, reise senere i sommer eller få tilbake pengene for billetten uansett billettklasse.

SAS Sverige vil oppdatere sine sider fortløpende med informasjon om trafikkavviklingen: www.sas.se
Pressemelding fra SAS Sverige om trafikken på lørdag her: http://www.sas.se/sv/Om_oss/Pressrum/Pressrelaser/

Mvh.
Thomas Midteide