5650 kroner til Delhi

March 3, 2008 17:47

Til høsten ekspanderer SAS sitt interkontinentale rutenettverk, og kommer til å fly til India. Fra 27. oktober vil SAS fly til Dehli tre ganger i uken. I forbindelse med åpning av ruten har SAS en introduksjonspris på 5650 kroner inkludert alle skatter og avgifter.

– India er en av verdens mest spennende destinasjoner akkurat nå, både for forretningsreiser og turister sier Lars Sandahl Sørensen, administrerende direktør for SAS International. Vår nye destinasjon møter den sterke etterspørselen vi ser hos skandinaviske kunder, sier han.

Introduksjonsprisen på 5650 kroner gjelder på reiser mellom 27. oktober og 10. desember i år, og kan bookes frem til 13. april.

Ruten til Dehli har avgang fra København mandager, onsdager og lørdager, med retur fra Dehli på tirsdag, torsdag og søndag. Flytiden er sju og en halv time. Fra Dehli er det gode forbindelser til Mumbai. Dehli er også inngangsporten til kjente turistdestinasjoner som Agra, Agora, Goa, Jaipur og Kerala.

SAS International flyr med en A340-300 som tilbyr tre serviceklasser: Business, Economy Extra og Economy. Alle passasjerer har en personlig skjerm ved sitt sete med et stort tilbud av filmer, musikk og spill. SAS har ett av flyindustriens mest bekvemme seter i økonomiklasse. Economy Extra har enda større og bredere seter, mens Business-passasjerer kan gjøre om setet til en egen seng med et tastetrykk.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Anders Lindström, Head of Media and PR, Scandinavian Airlines International
Tel: +46 (0)709 97 33 94; e-mail: media@flysas.com

Scandinavian Airlines International is the long-haul operator of SAS with 1.4 million passengers per year. The fleet consists of Airbus A330s and A340s, serving 10 destinations: New York, Chicago, Washington, Seattle, Bangkok, Beijing, Tokyo, Dubai, Copenhagen and Stockholm. In 2008/09, SAS International will launch flights to Delhi and San Francisco. The company is also responsible for the SAS Group’s sales and market activities in EMEA, Asia Pacific and North America.