Nyt medlem i SAS Travel Pass familien

April 9, 2008 12:06

SAS’s nyeste medlem af Travel Pass familien er Travel Pass Multiple, der tilbyder en nem og økonomisk løsning til firmaer, der har medarbejdere, der skal rejse til samme destination.

Travel Pass Multiple giver virksomheder mulighed for at købe 30, 50 eller 100 klip til en destination og op til 50 forskellige medarbejdere kan derefter bruge klippene til at rejse billetløst, enkelt, bekvemt og økonomisk.

Ved tilmelding til ordningen får virksomheden et nummer (nøgle) der skal oplyses ved booking og brug af rejseklip og ordningen fungerer således uden brug af kort.

Travel Pass Multiple slutter sig til de nuværende Travel Pass Corporate, der er designet til virksomheder med forskellige rejsende til mange destinationer samt Travel Pass Individual, der er ideelt til personer, der pendler til samme destination.

1500 firmaer med i alt 34.000 rejsekort er allerede tilmeldt Travel Pass ordningerne og med det nye Travel Pass Multiple føjes endnu et produkt til serien:

“Vores Travel Passes er i forvejen en stor succes, og med tilføjelsen af Travel Pass Multiple til vores produktserie er vi igen firstmovers på området for fuldt integrerede løsninger til virksomheder. Ordningen gør det nemt og overskueligt at holde styr på medarbejderrejser og samtidig giver Travel Pass Multiple en lang række fordele på selve rejsen,” siger salgs- og marketingsdirektør Lars Bording.

Læs mere om SAS Travel Passes:

Travel Pass Corporate

Travel Pass Multiple