SAS starter vintersalget

January 10, 2008 12:55

I dag startet SAS vintersalget på billige billetter både innenlands og til en rekke byer i Europa. Nå kan du sikre deg tur til London, Berlin eller Paris for bare 380 kroner en vei.SAS legger ut tusenvis av billige billetter til byene i sitt store rutenett. Nå kan folk ta med seg familie eller venner til et hyggelig avbrekk fra den norske vinteren.

Tapas eller after-ski?
For dem som ønsker en litt mild opplevelse med shopping, kultur og god mat er det billige billetter til byer som Sevilla, Milano, Barcelona og Alicante. For dem som heller vil ha mer snø frister det kanskje mer å ta med skiene sine til Zürich for å teste dem i de solfylte alpene.

– Salget starter i dag, og varer frem til 15. januar. Det er veldig mange billetter, men de billigste billettene til de mest populære destinasjonene går fort. Derfor er det lurt å hive seg rundt og bestille hvis man vil ha en billig reiseopplevelse, sier informasjonssjef Thomas Midteide.

Under 300 kroner innenriks
Hos SAS er alt du trenger inkludert i prisen, som 20 kilo bagasje, EuroBonus-poeng, enkel innsjekking, fritt setevalg og god plass til bena.

– Vi har også vintersalg på reiser innenriks, og man finne billetter en vei i Norge fra 299 kroner med avreise helt frem til 27. april, sier Midteide. Reiseperioden til Europa varer frem til 15. juni.——————
Kontaktinformasjon for journalister:
Informasjonssjef Thomas Midteide
Mail: thomas.midteide@sas.no
SAS Norge er landets største flyselskap med 440 avganger i døgnet, og er et heleid datterselskap i SAS konsernet. Selskapet driver ruter i Norge, samt mellom Norge og det øvrige Europa. Årlig frakter SAS Norge om lag 10 millioner passasjerer. Resultatet for 2006 var 361 millioner kroner. SAS ble kåret til Norges beste innenriks flyselskap og beste Europeiske flyselskap i Grand Travel Awards for 2007.

SAS Norge har 62 fly, 54 av dem er Boeing 737, 6 er av typen Fokker 50 mens 2 er av typen Avro 70. SAS har omtrent 160 destinasjoner, og SAS Norge opererer 58 av disse direkte i og fra Norge. 17 av destinasjonene er innenriks. Om lag 3500 medarbeidere arbeider i selskapet, som har sitt hovedkontor på Fornebu ved Oslo.

SAS Norge lanserer 13 nye fritidsdestinasjoner i Europa i sommerprogrammet 2008.