Valentine-rabatt hos SAS

February 13, 2008 22:00

SAS Norge har et Valentine-tilbud til sine EuroBonus-medlemmer som det ganske sikkert blir rift om: For bare 20.000 bonuspoeng (mot normalt opp til 80.000) kan de som er raskt ute, kjøpe en flytur til sin kjære fra Norge til Beijing, Chicago eller Seattle.”Salget” åpnet ved midnatt, og stenger klokken 23.59 den 15. februar. Ut- og hjemreise må skje i tidsrommet 1. – 30. april. Tilbudet er tilgjengelig på SAS Norges hjemmeside.

Vanligvis koster en bonusreise til Beijing 80.000 poeng, mens Chicago og Seattle ligger på 60.000 poeng.

– Det blir stor pågang – garantert, sier Geir Lauritzen ved EuroBonus-avdelingen i SAS Norge. – Og som alltid ved slike tilbud er det om å gjøre å være rask på labben med å bestille. Disse billettene forsvinner fort, i og med at antall tilgjengelige seter er begrenset.

SAS Norges Valentine-tilbud gjelder i økonomiklasse på utvalgte flyginger i april.

SAS Norge er landets største flyselskap med 440 avganger i døgnet, og er et heleid datterselskap i SAS konsernet. Selskapet driver ruter i Norge, samt mellom Norge og det øvrige Europa. Årlig frakter SAS Norge om lag 10 millioner passasjerer. Resultatet for 2007 var 912 millioner kroner.

SAS Norge har 62 fly, 54 av dem er Boeing 737, 6 er av typen Fokker 50 mens 2 er av typen Avro 70. SAS har omtrent 160 destinasjoner, og SAS Norge opererer 57 av disse direkte i og fra Norge. 17 av destinasjonene er innenriks. Om lag 3500 medarbeidere arbeider i selskapet, som har sitt hovedkontor på Fornebu ved Oslo.

SAS Norge åpner 14 nye fritidsdestinasjoner i Europa i år.