Vend vintervejret ryggen og oplev resten af verden

December 22, 2008 13:33

Oplev magiske Japan, lokkende Kina eller altid spændende USA, når vejret viser sig fra sin mere triste side herhjemme i Danmark. Eller hvad med en sol- og shoppetur til Dubai, eller en kombination af strand, fascinerende historie og kultur i Indien. Uanset om du vælger øst eller vest, så har SAS de bedste priser. Og med 62 afgange om ugen til SAS interkontinentale destinationer, findes der altid et spændende sted at tage på oplevelse.

Flyv til Beijing fra 3939 kroner, eller hvad med Dubai fra 3860 kroner Til USA begynder priserne ved 3805 kroner. Alle priser er tur/retur og inkl. skatter og afgifter.

Fra i dag og frem til den 15. januar 2009 tilbyder SAS ekstra prisvenlige billetter til verdens mest spændende destinationer, inklusiv Bangkok, Delhi, Los Angeles, Orlando og Tokyo. Rejseperioden er frem til den 26. marts.

Billetter kan bookes på www.sas.dk.

Alle SAS langruter har tre serviceklasser. Business, Economy Extra og Economy. Alle passagerer har deres egen skærm med et stort udbud af film, musikkanaler og spil. På Business og Economy Extra er der desuden audio/video on demand, så man selv kan starte, pause og stoppe underholdningen, når man har lyst.

På SAS interkontinentale linier har man et af flybranchens med bekvemme sæder på Economy, mens passagererne på Economy Extra har større og bredere sæder. På Business Class har man SAS Business Sleeper, som ved et tryk på en knap bliver til en seng.

For yderligere information:
Anders Lindstrøm, Head of Media og PR, Scandinavian Airlines International tel: +46 (0)709 97 33 94, e-mail: anders.lindstrom@sas.se.

Du kan også besøge SAS Internationals media sektion (www.flysas.com/media), hvor man kan finde mediekit, billeder og de seneste nyheder.