Rush av billige flybilletter

August 19, 2009 15:00

I morgen slipper SAS 650.000 lavprisbilletter til alle sine destinasjoner verden over som en oppfølging av vårens suksess-salg. I vår hadde SAS sitt største billettsalg i historien, med 650.000 lavrpisbilletter. Nå gjentar de stuntet, og legger ut nye 650.000 billetter til samtlige byer SAS flyr til. Billettene kan bestilles de neste 12 dagene, enten direkte hos SAS eller hos et reisebyrå.

– Responsen i vår var helt overveldende, og ga rekordtrafikk på våre nettsider. Vi tror det er mange nordmenn som vil forkorte høsten med en god reiseopplevelse. Derfor slipper vi igjen et enormt antall billetter til svært gode priser, sier Stein Bemer, salgs- og markedsdirektør i SAS.

Fantastiske byer som Amsterdam, London, Dublin eller Milano kan oppleves fra 545 kroner en vei. Hvis man vil unne seg en langtur i høst kan SAS friste med reise til solrike Dubai fra 3995 kroner tur retur, eller New York og Washington fra 4295 kroner tur retur.

Som vanlig er EuroBonus-poeng, gratis bagasje og fordelen med å reise med Europas mest punktlige flyselskap inkludert i prisen.—————————–
For mer informasjon:
Salgs- og markedsdirektør Stein Bemer
Tlf. 95 71 40 30
stein.bemer@sas.noSAS Group er det sjette største flyselskapet i Europa, målt i antall passasjerer. I 2008 transporterte konsernet totalt 31 millioner passasjerer med en flåte på 255 fly til 176 destinasjoner. I Norge har SAS 54 fly, hovedsaklig av typen Boeing 737. SAS i Norge transporterte i 2008 drøyt 10 millioner passasjerer.