SAS byder Continential Airlines velkommen i Star Alliance

October 27, 2009 16:00

SAS amerikanske partner Continental Airlines er fra og med i dag nyt medlem i Star Alliance, som SAS var med til at grundlægge i 1997.

“Vi er meget glade for at kunne byde Continental velkommen i Star Alliance. Det betyder, at SAS nu kan tilbyde endnu flere destinationer i det østlige USA, samt Central- og Sydamerika. Continentals linjenet fra New York er et godt kompliment til vores anden store amerikanske partner, United Airlines, fra Chicago. Desuden bliver det endnu nemmere og hurtigere at skifte fly mellem SAS og Continental i New York,” siger Lars Sandahl, kommerciel direktør i SAS.

Med Continental som nyt medlem tilbyder SAS og Star Alliance et endnu stærkere og større globalt netværk, som inkluderer 19500 flyvninger per dag til 1071 lufthavne i 171 lande. EuroBonus-medlemmer optjener fra og med i dag points på alle Continental flighter.

For yderligere information om Star Alliance og de 25 flyselskaber, som er medlemmer: www.staralliance.com.

Yderligere information.
Anders Lindström, PR Director, Scandinavian Airlines