SAS med Norges største reisesalg

November 18, 2009 15:00

Flere lavprisbilletter enn noensinne legges ut for salg fra 19. november til alle SAS’ reisemål over hele verden. Europas punktligste flyselskap gjentar kampanjesuksessen fra tidligere i år, og befester dermed posisjonen som det flyselskapet som tilbyr flest lavprisbilletter i Skandinavia.
– På ny gir vi flere hundre tusen skandinavere muligheten til å kjøpe billige flybilletter, og da selvsagt helt uten skjulte gebyrer, sier salg- og markedsdirektør for SAS i Norge, Stein Bemer.

I perioden 5. januar til 15. mars 2010 kan du reise for kr 545,- til populære storbyer som London, Amsterdam, Dublin, Frankfurt, Paris, Milano m.fl. For de som ønsker seg sol i mørketiden så finnes det billetter til Las Palmas for kun kr 995,-, og ikke minst attraktive Barcelona og Alicante for kr 645,-!

SAS legger også ut billige reiser til både til Asia og USA, med tur/retur New York for kr 3895,- som eksempel.

Alle prisene som gjengis her er fra Oslo, men vi legger også ut gode priser lokalt fra hele landet. Innen Sør- eller Nord-Norge er prisene kr 395,- og mellom landsdelene kr 495,-.

– I vår forrige salgskampanje la vi ut 650 000 lavprisbilletter, og det resulterte i salgsrekord, forteller Stein Bemer.

Billettene kan bestilles mellom den 18. og 30. november på www.sas.no , på tlf 05400 eller hos ditt reisebyrå.

Som alltid når du reiser med Europas punktligste flyselskap så er innsjekket bagasje, setevalg, SMS-info gratis. Som vanlig opptjener du EuroBonus-poeng på utenlandsreisene.For ytterligere informasjon:

Salg- og markedsdirektør Stein Bemer
E-mail: stein.bemer@sas.no