SAS tager forskud på julegaverne

November 18, 2009 15:04

Torsdag den 19. november åbner SAS for det største salg af billige billetter nogensinde.Fra den 19. november og til og med den 30. november slipper SAS flere hundrede tusind billige flybilletter løs. Hermed gentager SAS succesen fra i sommer, og befæster sin position som det flyselskab, der udbyder flest billige billetter i Skandinavien.

Der er pladser til Tokyo, London, Stockholm og Ålborg – og til alle vores andre destinationer i Danmark, Skandinavien, Europa og resten af verden.

“Vi følger nu op på sommerens succes, hvor vi slog alle rekorder,” siger marketing- og salgschef i SAS i Danmark, Per Møller Jensen.

Du kan for eksempel komme til New York og hjem igen for 3.295 kroner eller flyve til Berlin for 345 kroner. For 495 kroner kan du rejse til populære storbyer som London, Milano og Paris. Og hvis du vil fra Ålborg til København er prisen 245 kroner.

“Hos SAS får du høj kvalitet til lavpris.Vores kunder skal ikke klikke sig igennem en lang række gebyrer. Selvom vi har presset priserne i bund, er kvaliteten i top, og vi er blandt Europas mest præcise flyselskaber,” siger Per Møller Jensen.

Selvom billetterne er billige, optjener du selvfølgelig stadig EuroBonus point og får glæde af de gratis SAS-fordele, for eksempel 20 kg gratis bagage, online/mobil check-in, gratis valg af sæde og SMS-info om flyafgang.

Tilbuddet gælder rejser i Danmark og Europa i perioden fra den 5. januar-15. marts 2010, og til USA og Asien fra den 11. januar-25. marts 2010.

Billetterne kan løbes på www.sas.dk, hos SAS Travel Center, tlf. 7010 2000 eller hos dit rejsebureau.

Men skynd dig – tilbuddet gælder kun i 12 dage.

For yderligere information:
Marketing- og salgschef i SAS i Danmark, Per Møller Jensen, 3232 3290