Två för en till 22 europeiska destinationer med SAS

July 29, 2009 13:45

Under en begränsad period erbjuder SAS två resor till priset av en till 22 europeiska destinationer.

– Nu kan man överraska sin partner med en liten oväntad minisemester, bjuda med en kompis eller ta med sig en kollega till några av Europas alla fantastiska städer, säger Lars-Ove Filipson, SAS marknads och försäljningsdirektör i Sverige. Vi erbjuder romantiska städer som Rom, St Petersburg och Prag; coola städer som Berlin, Istanbul, Moskva och Manchester; och så klart alla de viktiga affärsdestinationerna. Ingen erbjuder ett större nätverk från Sverige än SAS, och nu till ett ännu bättre pris. Och som vanligt har vi inga dolda avgifter på våra priser eller tar betalt för bagage.

Alla Europas populäraste destinationer finns med i erbjudandet: Amsterdam, Berlin, Bergen, Bryssel, Budapest, Düsseldorf, Frankfurt, Genève, Helsingfors, Istanbul, Köpenhamn, London, Manchester, Milano, Moskva, München, Nice, Oslo, Prag, Rom, St Petersburg och Trondheim.

Biljetter går att bokas mellan 3 och 11 augusti, och gäller för resor i september. Alla priser inkluderar skatter och avgifter och går att boka via sas.se, på 0770-727 727 eller hos din resebyrå. Som alltid ingår EuroBonus poäng, 20 kilo bagage och möjligheten att checka in 22 timmar före avgång via antingen internet eller mobilen. Du har dessutom 24 timmars öppet köpt och möjligheten att boka om.För mer information var god kontakta:
SAS pressavdelning, + 46 8 797 2440