Dagbladet til flyfrokosten hos SAS

June 21, 2010 14:18

Dagbladet og SAS har denne uken inngått en langsiktig samarbeidsavtale, og vi gleder oss over at flere nå skal få nyheter, sport, kultur, underholdning og Norges beste magasin servert sammen med frokosten på SAS’ fly. I flere år har utenlandsreisende som reiser med SAS kunnet få Dagbladet på flyturen. Nå vil altså denne muligheten også komme de som reiser innenlands med SAS til gode.

– Den nye utvidede avtalen er tuftet på et mangeårig samarbeid mellom SAS og Dagbladet sier markedsdirektør i SAS, Camilla Forberg. Den gode erfaring vi har med å gi Dagbladet til våre passasjerer på utenlandsflyene, gjør det nærliggende å tenke at også reisende innenlands vil sette pris på å lese avis på flyturen. Et utvidet tilbud med avis til frokosten vi serverer på våre morgenavganger, tror vi våre mange reisende vil sette stor pris på, fortsetter Forberg

– Hver eneste dag jobber vi for å gi leserne ei god avis. Det er gledelig for oss at et stort og viktig flyselskap ønsker å utvide samarbeidet med Dagbladet. De siste månedene har vi hatt klikkrekorder for nett, gode økonomiske resultater i avisa og Magasinet setter annonserekorder måned etter måned. Dagbladet flyr høyt med SAS, sier Lars Helle, sjefredaktør i Dagbladet, som selv er ukependler med fly (Stavanger-Oslo), og gleder seg til å få en fersk avis til flyfrokosten hos SAS.

Allerede fra onsdag 23. juni vil innenlandsreisende få den hyggelige leseropplevelsen, da i første omgang passasjerer som reiser fra Oslo, Stavanger, Bergen og Trondheim.

– Avtalen mellom SAS og Dagbladet er langsiktig og den kler begge parter, sier Forberg og Helle.

SAS:        Markedsdirektør Camilla Forberg tlf 95716669

Dagbladet:  Adm dir Terje Wibe tlf 90837998 og sjefredaktør Lars helle tlf 90572110