NorgesGruppen og SAS EuroBonus inngår samarbeid

October 4, 2010 10:18

Nå blir det enda mer attraktivt å være medlem av NorgesGruppens

Trumf-program og SAS EuroBonus. Heretter kan opparbeidet Trumfbonus også tas ut i flyreiser og andre tilbud fra SAS og deres partnere.Både NorgesGruppen og SAS EuroBonus anser det nye samarbeidet som en en styrking av deres respektive lojalitetsprogram og en forbedring for alle medlemmene.

– Vi ønsker at våre Trumf-medlemmer skal ha mange gode alternativer til uttak, sier Odd Birkenes, ansvarlig for Trumf-programmet i NorgesGruppen. Gjennom samarbeidet med SAS EuroBonus gjør vi det enda mer attraktivt for kundene våre å være Trumf-medlem, ved at de også kan ta ut bonuskronene sine i flyreiser med SAS og andre partnere i SAS EuroBonus.

For nye og eksisterende EuroBonus-kunder betyr samarbeidet en ekstra mulighet for å tjene opp bonuspoeng.

– Dette er et stort steg i utviklingen av EuroBonus til å bli et lojalitetsprogram for alle forbrukere, sier Mette Østergaard, ansvarlig for SAS EuroBonus-program. Som medlem har du kunnet tjene poeng på alt fra fly til hotell, leiebil og kredittkort. Gjennom samarbeidet med Trumf kan vi nå tilby våre medlemmer enda flere opptjeningsmuligheter i hverdagen. Trumf-samarbeidet gjør det mulig å omsette dagligvare- og bensinkjøp til EuroBonus-reiser, sier Østergaard.

Samarbeidsavtalen forutsetter at kundene er medlem av både Trumf og EuroBonus for å benytte det nye tilbudet. Begge selskaper legger til rette for at kundene enkelt skal kunne håndtere dette selv via selskapenes nettsider.

www.trumf.no (http://www.trumf.no/)  og  www.sas.no/eurobonus (http://www.sas.no/eurobonus)

Om Trumf

Trumf er et fordelprogram knyttet til NorgesGruppens dagligvarekjeder. Som Trumf-medlem får kundene som handler i Kiwi, SPAR, Eurospar, Joker, Meny, Ultra, Centra og Jacobs 1 prosent bonus på alt de handler, samt 30 øre bonus per liter drivstoff hos Shell. Trumf har i dag rundt 900 000 medlemmer.

Om SAS EuroBonus
SAS EuroBonus er det fremste frequent flyer- og lojalitetsprogram i Nord-Europa. EuroBonus har nesten 3 millioner medlemmer som kan tjene poeng hos nesten 80 partnere, inklusive flyselskap, hotell, leiebilfirma, kredittkort og varehandel. Poengene kan benyttes på reise, opplevelser og andre attraksjoner.For mer informasjon, kontakt:

Kine Søyland, informasjonssjef NorgesGruppen, tlf: 900 79 888

Mette Østergaard, sjef for SAS EuroBonus, + 46 709 971 974