SAS ökar antalet avgångar till London

February 17, 2010 17:00

På grund av ökad efterfrågan bland både affärskunder och privatresenärer ökar SAS antalet dagliga avgångar mellan Stockholm och London. Från och med den 28 mars erbjuder flygbolaget sju dagliga rundturer mellan de två städerna. SAS fortsätter därmed vara det bolag som flyger flest gånger till London från Stockholm.

Den nya avgången lämnar Stockholm 12.55 och landar i London 14.35. Från London går den nya avgången 16.35 och landar i Stockholm 20.05. Förutom den nya avgången har SAS också förbättrat avgångstiden på morgonflighten från London, som den 28 mars flyttas från 06.55 till 07.15.

Förutom direktflyget från Stockholm till London, flyger SAS två gånger dagligen från Göteborg och sex gånger dagligen från Köpenhamn, samt två gånger dagligen från Köpenhamn till London City. Från resten av Sverige erbjuds snabba och smidiga förbindelser.

Priser till London startar från 695 kronor, inklusive skatter och avgifter, och inkluderar även incheckat bagage och möjligheten att välja sitt favoritsäte. Du har dessutom 24 timmars öppet köp och möjligheten att boka om. För att hitta de lägsta priserna, använd SAS lågpriskalender på www.sas.se.

För att boka, vänligen gå till www.sas.se, ring 0770-727 727 eller kontakta din resebyrå.För mer information, vänligen kontakta:
Anders Lindström, PR chef, SAS
Tel: 08 79 73394; e-mail: anders.lindstrom@sas.se