Välkommen till en finansiell uppdatering för januari-februari 2010 den 30 mars

March 24, 2010 12:55

SAS koncernen inbjuder till telefonkonferens för media i samband med den finansiella uppdateringen för januari och februari 2010. Bakgrunden till uppdateringen är att SAS önskar delge marknaden finansiell information inför den förestående nyemissionen i SAS.I telefonkonferensen deltar Mats Jansson, VD och koncernchef samt Mats Lönnqvist, CFO. Efter presentationen som kan följas direkt på SAS koncernens hemsida www.sasgroup.net , ges utrymme för en kortare frågestund. För att kunna ställa frågor måste man dock ringa in. Det går givetvis bra att enbart följa telefonkonferensen på www.sasgroup.net , men då utan möjlighet att ställa frågor.

SAS koncernens ordinarie kvartalsrapport (Q1) kommer att offentliggöras som planerat den 22 april 2010.

———————————-
Telefonkonferens (språk: svenska)
Tisdag 30 mars kl. 14.00 (CET)
Telefonkonferensen kan följas direkt på SAS koncernens hemsida www.sasgroup.net under Media Center.
För att ställa frågor på telefonkonferensen ring +46 (0)8 5352 6440.
Ange kod: 1347789

Från SAS koncernen deltar:
Mats Jansson, VD och koncernchef
Mats Lönnqvist, CFO och vice VD

——————————-

Vänligen bekräfta om du vill ha möjlighet att ställa frågor under telefonkonferensen till Elisabeth Manzi, e-post: elisabeth.manzi@sas.se eller telefon +46 8 797 4893

Elisabeth Manzi
Presschef SAS koncernen