SAS åbner ny rute til Polen

May 2, 2011 15:07

I dag den 2. maj åbner SAS en ny rute til Wroclaw – Polens fjerde største by. SAS flyver til Wroclaw fire gange om ugen, mandag, onsdag, fredag og søndag.

”Vi er glade for, at vi nu kan tilbyde en direkte forbindelse til en af de byer i Centraleuropa, der har mest fart på væksten. Wroclaw er både højteknologi og smuk arkitektur, og vi ser frem til at byde vores kunder velkommen om bord,” siger Per Møller Jensen, vice president, Brand, Marketing & EuroBonus i SAS.

Til de fodboldglade er åbningen af ruten til Wroclaw også en god nyhed. Næste år er Wroclaw en af værtsbyerne under EM i fodbold.

Turen til Wroclaw tager en time og 20 minutter, og ruten vil blive opereret med fly af typen CRJ200 med plads til 50 passagerer.

Der er afgang fra København med SK763 kl. 11:15, og afgang fra Wrocław med SK764 kl. 13:00.

SAS flyver nu direkte til fire byer i Polen fra København. Ud over Wrocław er det Warszawa, Gdansk og Poznan. SAS har der du over en direkte rute fra Oslo til Gdansk. I alt har SAS 46 ugentlige afgange til Polen.

For yderligere oplysninger kontakt venligst Per Møller Jensen, vice president, Brand, Marketing & EuroBonus i SAS, tlf: +45 32 32 32 90

www.twitter.com/SAS (http://www.twitter.com/SAS) og www.facebook.com/SAS (http://www.facebook.com/SAS)

SAS Scandinavian Airlines er Nordeuropas ledende flyselskab med over 700 daglige afgange. I 2010 transporterede SAS 22 millioner passagerer, og blev kåret til Europas mest punktlige flyselskab for andet år i træk. SAS har en flåde på 159 fly, som flyver til 100 destinationer i 31 forskellige lande.