SAS Economy Extra - verdens beste

December 2, 2011 14:58

SAS premium economy på langruter, Economy Extra, er utnevnt til verdens beste i en ny undersøkelse. Over 36.000 reisende har deltatt i avisen Global Travelers undersøkelse, hvorav majoriteten reiser i en annen serviceklasse enn Economy. SAS havnet på førsteplass i Best Airline for Premium Economy med sin Economy Extra klasse. Flyselskapet var i 2001 et av de første i verden med å introdusere en serviceklasse mellom Business og Economy og den tilbys på alle langruter til USA og Asia.

–          Denne utmerkelsen er en stor ære for SAS, spesielt ettersom det er passasjerene selv som har stemt på oss. Vårt Economy Extra-produkt er godt likt av både forretnings- og fritidsreisende som ønsker bedre komfort, mer plass og et høyere servicenivå enn Economy. Og dessuten til en meget god pris, sier Rickard Gustafson, SAS’ konsernsjef.

SAS Economy Extra på langruter mellom Skandinavia og Asia og USA er en separat kabin med større seter enn i Economy, samt mer beinplass, bredere mat- og drikketilbud og audio/video-on-demand underholdning som kan startes, pauses og stanses når man selv ønsker. Dessuten får Economy Extra-kunder benytte Fast Track security, reise med ekstra bagasje og opptjener flere EuroBonus-poeng.

For mer informasjon om SAS forskjellige serviceklasser på langruter, vennligst besøk www.flysas.com/intercont (http://www.flysas.com/intercont).For ytterligere informasjon, vennligst kontakt Knut Morten Johansen, informasjonssjef, telefon 95 71 92 11www.twitter.com/SAS (http://www.twitter.com/SAS) og www.facebook.com/SAS (http://www.facebook.com/SAS)

SAS er Skandinavias ledende flyselskap med daglige flyreiser (http://www.sas.no/) til destinasjoner i Europa, USA og Asia. SAS er medlem av Star Alliance og kan sammen med 26 partnere tilby over 1000 reisemål (http://www.sas.no/reise/) i over 175 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no (http://www.sas.no/).