SAS er Europas mest præcise luftfartsselskab

January 25, 2011 08:00

SAS er netop blevet kåret til Europas mest punktlige luftfartsselskab i 2010 af Flightstats, som har belønnet SAS med en On-Time Performance Service Award.

“Vi er meget stolte over titlen som Europas mest punktlige luftfartsselskab. Alle vores kolleger, lige fra check-in og gatepersonale til bagagefolk arbejder hver dag stenhårdt for at give vores kunder den service, som kendetegner SAS. Med vores innovative check-in løsninger, som et af de selskaber, der var først til at indføre fast track, og som et af verdens mest punktlige selskaber, er der ingen, der kan komme i nærheden af SAS, når det handler om at tilbyde den mest tidsbesparende rejse,” siger fungerende koncernchef John Dueholm.

SAS var også nomineret som verdens mest punktlige i 2010, og var det eneste selskab udenfor asien/stillehavs regionen, som deltog i denne kategori.

Blandt de regionale europæiske luftfartsselskaber var SAS norske datterselskab Widerøe blandt finalisterne.

Mere information om Flightstats’ On-Time Performance Service Awards kan findes på http://opsawards.flightstats.com/ (http://opsawards.flightstats.com/). Yderligere information om Flightstats kan finds på www.flightstats.com (http://www.flightstats.com).

SAS kommunikationsafdeling: +45 3232 3135