Apollo underskriver rekordaftale med SAS

April 27, 2012 11:00

SAS og Apollo har underskrevet en rekordstor aftale på 920 millioner svenske kroner, som omfatter ca. 4.000 flyvninger i sommersæsonen 2012. Der vil være afgange fra 16 forskellige lufthavne i Sverige, Norge og Danmark til mere end 20 destinationer i Europa og Nordafrika.Apollo og SAS fortsætter samarbejdet. Det står nu klart efter rejsearrangøren har offentliggjort hvilke flyselskaber Apollo vil samarbejde med ud over Apollos eget flyselskab Novair. Afgørende for Apollos valg er SAS’ prisbelønnede punktlighed og det høje serviceniveau, som har resulteret i den højeste kundetilfredshed i SAS nogensinde. SAS’ flyflåde gør det også muligt for Apollo at tilbyde direkte fly til en række regionale lufthavne.

– For Apollo er flyrejsen naturligvis en meget vigtig del af det samlede tilbud til vores kunder. Vi har samarbejdet længe med SAS og den kombination af pris, kvalitet og tidstabeller, SAS kan levere, har også denne gang været afgørende for vores valg, siger COO Mats Dahlquist, Kuoni Nordic.

– Vi er utrolig stolte af at have vundet denne rekordstore aftale og dermed kunne tilbyde Apollo nye muligheder, som fx direkte ruter til nye skandinaviske destinationer. Desuden værdsætter vi, at vores prisbelønnede punktlighed har været en afgørende faktor for valget. Det betyder, at Apollo kan garantere gæsterne maksimal udnyttelse af tiden på en velfortjent ferie, siger Annelie Nässen, vice president for Leisure Sales i SAS.

Aftalen mellem SAS og Apollo omfatter ca. 4.000 flyvninger med afgange fra 16 forskellige lufthavne i Sverige, Norge og Danmark til mere end 20 destinationer i Europa og Nordafrika.

SAS er Skandinaviens største flyselskab med daglige flyvninger til destinationer i Skandinavien, Europa, USA og Asien. SAS er medlem af Star Alliance (http://www.staralliance.com/en/) og sammen med vores 26 partnere flyver vi til over 1000 destinationer i 175 lande. For mere information, besøg http://www.sas.dk

For yderligere information kontakt venligst:
SAS presseafdeling, telefon +45 32 32 31 35