Kaffe och te till alla som reser med SAS

January 30, 2012 07:30

- Gratis kaffe och te i Ekonomiklass är en av de mest efterfrågade produkterna från våra kunder och vi är mycket glada att återigen kunna erbjuda det. Förbättringen är i linje med vår nya strategi, 4Excellence, och är en av de första stegen mot ett förbättrat produkterbjudande. Vi tror också detta kommer att öka vår redan rekordhöga kundnöjdhet”, säger Rickard Gustafson, VD, Scandinavian Airlines.
SAS (http://www.sas.se) erbjuder tre olika serviceklasser på europeiska rutter: Business, Economy Extra och Economy. SAS har två serviceklasser på intraskandinaviska linjerna och en serviceklass på inrikeslinjer i Danmark, Norge och Sverige.

För mer information kontakta:

Malin Selander
Pressansvarig Sverige
SAS
Telefon: 070 997 4065
Email: Malin.selander@sas.se  SAS är Skandinaviens ledande flygbolag med billigt flyg (http://www.sas.se/Billigt-flyg/) till resmål i Europa, USA och Asien. SAS erbjuder flest lågprisbiljetter (http://www.sas.se/) i Skandinavien, med flygpriser inom Skandinavien, SAS lågpriskalender (http://www.sas.se/sv/erbjudanden/Lagpriskalender/?WT.ac=start_lagpriskalender) ger en smidig överblick på våra inrikesflyg (http://www.sas.se/Inrikesflyg/) och utrikesflyg (http://www.sas.se/Utrikesflyg/). För mer information, besök www.sas.se.