SAS starter direkterute Stavanger - Paris

March 13, 2012 08:30

SAS fortsetter satsningen på direkteruter fra Norge, og åpner til høsten for direkte forbindelse Stavanger – Paris. Den nye ruten vil opereres fire dager i uken.– Med den nye direkteruten mellom Stavanger lufthavn Sola og Paris Charles de Gaulle kan enda flere nordmenn glede seg over å kunne fly direkte til europeiske storbyer uten å måtte reise via Oslo. I tillegg til å gjøre reisen enklere for våre norske passasjerer, inviterer vi samtidig flere turister inn til vårt vakre vestland. Det er bra – ikke bare for SAS, men også for Norge som turistmål, sier Snorre Andresen, Director Revenue Management i SAS.

Billetter er nå tilgjengelig for salg på sas.no (www.sas.no) og ruten vil være operativ fra og med mandag 27. august 2012. Priser fra 549,- én vei, som vanlig med gratis innsjekk, fritt setevalg, ett kolli bagasje kostnadsfritt, gratis kaffe og te, og selvsagt også opptjening av EuroBonuspoeng.For ytterligere informasjon, kontakt
Knut Morten Johansen
Presseansvarlig/Informasjonssjef Norge
SAS
Telefon: 95719211
E-mail: knut-morten.johansen@sas.noSAS er Skandinavias ledende flyselskap med daglige flyreiser til populære destinasjoner som London (http://www.sas.no/reise/london/fly/), Amsterdam (http://www.sas.no/reise/amsterdam/fly/) og Paris (http://www.sas.no/reise/paris/fly/). SAS er medlem av Star Alliance og kan sammen med 26 partnere tilby over 1000 reisemål (http://www.sas.no/reise/) i over 175 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no.