Nå kan du benytte EuroBonuspoeng ved shopping på nettet

October 2, 2013 08:00

SAS er et av de første flyselskapene i verden som gir deg mulighet til å benytte lojalitetspoeng som betaling hos utvalgte nettbutikker. En av de første er motenettstedet Boozt.com, der EuroBonuspoeng nå aksepteres som valuta.I takt med at EuroBonus utvikler sitt partnersamarbeid, slik at medlemmene kan samle poeng i flere ulike bransjer, så oppstår det også behov for nye anvendelsesområder for poengene.
– Vi synes det er svært spennende å kunne tilby flere måter som våre EuroBonusmedlemmer kan anvende oppsamlede poeng på. Netthandel er populært og økende. Med våre tilbud som stadig utvides, så er vi med på å lette tilværelsen i en travel hverdag for våre medlemmer, sier Nils Lindhe, Vice President Loyalty i SAS.
Motenettstedet Boozt.com er et av de første som aksepterer EuroBonuspoeng som betalingsmiddel. Gjennom betalingsløsningen RewardsPay logger medlemmene inn på sin EuroBonuskonto og velger hvor stor del av betalingen som skal skje med poeng. Etter at poengene trekkes fra EuroBonuskontoen gjennomføres kjøpet som vanlig.
– Vi er utrolig glade for vårt samarbeid med SAS, og vil med dette skape nye muligheter for EuroBonuskundene. Vi tilbyr over 300 merker på vårt motenettsted, som Polo Ralph Lauren, Boss Black, Lacoste, Tommy Hilfiger, Filippa K og J.Lindeberg. Det skal være enkelt å shoppe for EuroBonusmedlemmer, derfor har vi også fri frakt og fri retur, sier Hermann Haraldson, CEO i Boozt.com.
I løpet av høsten kommer EuroBonuspoengene til å kunne anvendes som betalingsmiddel hos flere andre aktører. Først ut, etter Boozt.com, er iTunes, Smartbox, Facebook, BigPoint, Runescape, World Golf Tour, Disney Club, Penguin, Diesel eBook Store og Livemocha, og flere vil komme til i løpet av kort tid.
For mer informasjon om tilbudet, vennligst besøk: http://www.flysas.com/en/EuroBonus/Spend-points/shop_spend_points/?NSSEXC=trueFor ytterligere informasjon, kontakt:
Knut Morten Johansen, informasjonssjef for SAS i Norge
Telefon: 0047 95719211
E-mail: knut-morten.johansen@sas.no
Peter G. Jørgensen
Markedssjef & Presseansvarlig, BZT Fashion AB
Telefon: +45 41 66 00 00
E-mail: pgj@boozt.comSAS er Skandinavias ledende flyselskap med daglige flyreiser (http://www.sas.no/) til destinasjoner i Europa, USA og Asia. SAS er medlem av Star Alliance og kan sammen med 27 partnere tilby over 1300 reisemål (http://www.sas.no/reise/) i over 190 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no.