SAS gør rejsen enklere - introducerer SAS Go og SAS Plus

March 22, 2013 07:00

SAS lancerer et helt nyt servicekoncept: SAS Go for de kunder, som vil have meget, og SAS Plus for de kunder, som vil have mere. Koncepterne er udviklet i tæt samarbejde med kunderne og erstatter de tidligere serviceklasser for at kunne imødekomme den øgede efterspørgsel på mere enkle og tidsbesparende rejser.I november 2012 lancerede SAS en ny offensiv plan, 4Excellence Next Generation. SAS er midt i en gennemgribende forandringsproces med nye overenskomstaftaler, centralisering og reducering af administrationen samt outsourcing og frasalg. En del af planen er også at forny og udvikle SAS’ tilbud til kunderne.

SAS introducerer derfor nu to helt nye koncepter i Skandinavien og Europa. SAS Go for de kunder, som vil have meget, og SAS Plus for de kunder, som vil have mere. De nye koncepter er udviklet i nært samarbejde med kunderne og indebærer også et nyt og forbedret servicekoncept ombord.

– Vi vil forenkle rejsen for vores kunder og har derfor taget udgangspunkt i deres behov frem for at kigge på standarder i branchen. For SAS betyder enkelthed, at det, du har brug for på rejsen, indgår i billetten, og som en del af løftet om enkelthed, introducerer vi SAS Go og SAS Plus, siger administrerende direktør og koncernchef Rickard Gustafson, SAS.

Med SAS Go kan kunderne altid få et stk. gratis indchecket bagage, kaffe eller te ombord samt flere tidsbesparende tjenester som fx mobil check-in. Med SAS Plus får kunderne to stk. gratis indchecket bagage, SAS Fast Track, adgang til lounges, måltid og drikkevarer ombord samt dobbelt op på EuroBonus-point. Alt dette kommer ud over de fordele, som er indeholdt i SAS Go.

SAS styrker også op på tilbuddet om bord. Den traditionelle flymad erstattes med et café-koncept med nye valgmuligheder, som tilbydes alle kunder.

SAS Go og SAS Plus lanceres i juni 2013. Læs mere her: http://www.sas.dk/Alt-om-rejsen/Ombord/Nye-SAS/

For yderligere oplysninger kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35SAS er Skandinaviens største flyselskab med daglige flyvninger til destinationer i Skandinavien, Europa, USA og Asien. SAS er medlem af Star Alliance (http://www.staralliance.com/en/) ™ og sammen med vores 26 partnere flyver vi til over 1300 destinationer i 190 lande. For mere information, besøg http://www.sas.dk