Forbedret servicekonsept på langflygninger i SAS Business

January 26, 2015 07:30

SAS gjør nå en satsning på langdistanseflåten der syv eksisterende fly bygges om, samtidig som at nye fly kommer inn fra og med høsten 2015. Nå forbedres også mat- og drikkeopplevelsen i SAS Business, der kundene kommer til å merke forandringer fra og med 28. januar.

– Vårt forbedrede servicekonsept, sammen med vårt helt nye kabininteriør, kommer til å gjøre det mulig for oss å tilby en opplevelse i SAS Business av høy klasse. Mat og drikke anses som svært viktig for våre kunder, og vi har lyttet til deres ønsker i utviklingen av det nye konseptet, sier Gustaf Öholm, som er ansvarlig for servicen om bord i SAS.

Flere valgmuligheter og mer personlig service kommer til å være de største endringene for kundene i SAS Business. Eksempelvis vil det bli tilbudt ulike valg av forrett og hovedrett. For å øke restaurangfølelsen, og kunne gi en mer personlig service, kommer bordet til å bli dekket med duk og porselen, og serveringen skjer fra en servicevogn for å minimere bruken av serveringsbrett.

– Vi har lagt stor vekt på den totale opplevelsen i alt fra mat og drikke, dekking, materialvalg, personlig service og atmosfære i kabinen for å skape en restaurangopplevelse i luften, sier Gustaf Öholm.

Det forbedrede servicekonseptet kommer på SAS langdistanseflygninger fra 28.januar. SAS har langdistanseflygninger fra Skandinavia til New York, Washington, Chicago, San Francisco, Houston, Peking, Shanghai og Tokyo. I september 2015 åpner SAS en ny rute fra Stockholm til Hong Kong.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
SAS pressevakt: + 47 648 18 800