På virtuel rundtur i SAS Lounge med Google Street View

April 27, 2015 11:00

Nu kan du se og udforske SAS Loungen i Københavns Lufthavn. Det foregår med Google Street View, og er ganske gratis.

For nylig præsenterede SAS muligheden for at udforske de ombyggede kabiner på langruteflyene med Google Street View. Og nu lancerer SAS så den samme mulighed for Loungen i København. De virtuelle besøgende får mulighed for at se alle detaljerne i den populære lounge, blandt andet de områder, der er indrettet til at de rejsende kan sidde og arbejde, madbuffet’en, børnehjørnet og det særligt eksklusive område for rejsende på Business.

-Vores frekvente rejsende sætter stor pris på at have adgang til et afslappende og roligt miljø, når de venter, og vores lounges tilbyder netop det miljø. Google Street View gør det nu muligt for flere mennesker at få indblik i vores tilbud og produkter, hvilket også ligger rigtig godt i tråd med vores ambition om at skabe innovative og digitale løsninger for vores kunder, siger Kenneth Christiansen, marketingchef for SAS i Danmark.

SAS lounges er tilgængelige for kunder med EuroBonus Guld og Diamant, for de, der har Star Alliance Guldkort og for passagerer, der rejser på SAS Business og SAS Plus. Der udover kan øvrige rejsende få adgang til SAS Lounges i udvalgte lufthavne mod betaling på 199 kroner i forbindelse med at man checker in på http://www.sas.dk/

Ud over København findes SAS Lounges blandt andet også i Stockholm og Oslo. Se også den komplette liste.

For yderligere information, kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35

Klik for at gå på opdagelse i SAS Loungen