SAS åbner Fast Track Aalborg

June 9, 2015 04:30

Den 9. juni åbner SAS Fast Track for rejsende fra Aalborg Lufthavn. Det betyder, at SAS nu servicerer ni lufthavne i Skandinavien med Fast Track. I Danmark kan kunderne i Billund, Københavns Lufthavn og nu også Aalborg benytte sig af hurtigsporet.

Fast Track er et sær-spor gennem security, som kan benyttes af kunder, der rejser med SAS Plus-billet eller som har EuroBonus Guld eller EuroBonus Diamant medlemskab – uanset billettype.

– Generelt ser vi både en stigning i kunder, der rejser på SAS Plus, og i EuroBonus-medlemmer, så det er naturligvis ekstra glædeligt, at vi nu også kan tilbyde tidsbesparende tjenester til vores kunder, som rejser fra Aalborg. Løsningen kommer på plads efter et godt samarbejde med Aalborg Lufthavn, som er gode til at skabe løsninger til glæde for SAS og vores kunder, siger salgschef Mette Krath, SAS.

SAS har for nylig skabt er særligt rejseklippekort til pendlere, som også indebærer adgang til Fast Track:

– Vi har de seneste måneder haft et særligt fokus på det produkt SAS tilbyder vores indenrigsrejsende og transferkunder, og Fast Track’en er endnu et eksempel på, at vi gerne vil gøre det enklere og sjovere at være SAS kunde, siger Mette Krath.

Den nye SAS Fast Track i Aalborg Lufthavn er placeret i det eksisterende security-område længst til venstre.

Øvrige SAS Fast Track
Norge: Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim