Udforsk SAS kabine med Google Street View

April 8, 2015 06:00

Nu er det muligt at gå på opdagelse i SAS’ spritnye kabiner på langruteflyene med Google Street View. SAS er et af de første flyselskaber i Europa, der tilbyder en virtuel tur om bord på et langrutefly, så alle kan opleve, hvordan det er at rejse med SAS i en opgraderet kabine.

SAS introducerede første ombyggede langrutefly i februar og hver måned kommer et nyombygget fly i trafik. Kunder, rejsende og almindeligt nysgerrige brugere kan nu bevæge sig frit rundt mellem de forskellige serviceklasser SAS Go, SAS Plus og SAS Business og udforske flysæder, underholdningssystem og resten af ​​interiøret – og endda toiletterne og anretterkøkkenet.

– Vores nye opgraderede langrutekabine har fået betydelig opmærksomhed for sit design og funktionalitet. Vi arbejder konstant på at skabe nye innovative, digitale løsninger for vores kunder, og derfor er vi meget stolte over, at SAS, som det første flyselskab i Europa, gør det muligt for alle ved hjælp fra Google Street View, at vise hvordan det er at rejse langt med SAS, siger marketingchef Kenneth Christiansen, SAS.

I den nye kabine er materialer og farver udvalgt nøje for at skabe en rolig og indbydende atmosfære. Sæderne i SAS Go og SAS Plus er designet med smart opbevaringslommer, der skaber ekstra benplads. Fra SAS Business sæderne har alle direkte adgang til midtergangen og stolene kan foldes helt ud til et fladt sengeleje. Sengene er alle med dyne og linned fra Hästens for at give de rejsende en kvalitetssøvnoplevelse. Hele kabinen har fået nyt underholdningssystem med HD-skærme og trådløs internetadgang. Læs mere om SAS nye kabiner her: http://scandinaviantraveler.com/se/newcabin

Med Google Street View kan man udforske seværdigheder og steder i hele verden, og nu også den nye SAS kabine: http://www.sas.dk/alt-om-rejsen/ombord/rejser-i-resten-af-verden/nykabine/New-Cabin-Street-View/

For yderligere information kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35