Milliardavtale mellom SAS og Apollo

March 17, 2016 08:30

Etter et mer enn 15 år langt og trofast samarbeid velger Apollo enda en gang SAS som hovedpartner for flertallet av charterflyvningene fra Skandinavia i sommer- og vintersesongen 2016 – 2017.

– Det er svært gledelig at Apollo igjen har valgt SAS som samarbeidspartner. SAS vant nylig flere priser i bransjekonkurransen Grand Travel Award, blant annet for beste flyselskap i Europa, og dette, sammen med Apollos fortsatte tillit, ser vi som bevis på at våre satsinger har truffet riktig. Vi ser frem til fortsatt å kunne ønske Apollos kunder velkommen om bord på våre fly, sier Annelie Nässén, global salgssjef i SAS.

Takket være SAS’ fleksible flyflåte er det mulig for Apollo å tilby direktefly fra flyplasser både i storbyer og regionalt i Sverige, Norge og Danmark. SAS blir Apollos største eksterne partner med unntak av Novair, som er deres eget flyselskap.

– Vi føler oss trygge med SAS som leverandør for våre kunder, og har vært meget fornøyd med servicen deres i de årene vi har jobbet sammen. SAS’ store fleksibilitet er en av de egenskapene vi setter høyest, sier Leif Vase Larsen, administrerende direktør i Apollo Travel Group.

Avtalen mellom SAS og Apollo omfatter flyvninger fra 17 steder i Skandinavia til 30 destinasjoner i Europa. I Norge gjelder avtalen for flyvninger fra Ålesund, Bergen, Bodø, Evenes, Haugesund, Kristiansand, Molde, Oslo, Stavanger, Tromsø og Trondheim.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: SAS presseavdeling + 47 64 81 88 00

SAS er Skandinavias største flyselskap med daglige flyvninger til destinasjoner i Skandinavia, Europa, USA og Asia. SAS er medlem av  Star Alliance  ™ og sammen med våre 28 partnere flyr vi til mer enn 1300 destinasjoner i 192 land. For mere information, se  http://www.sas.no