SAS lancerer friske småretter -  Fresh Bites!

March 11, 2016 10:00

I dag tilbydes rejsende på SAS Plus på skandinaviske og korte europæiske ruter et morgenmåltid på afgange før kl. 9 og herefter en sød eller salt snack. Fra den 27. marts serverer SAS også Fresh Bites, som betyder at SAS’ rejsende i tillæg til de eksisterende snacktilbud kan vælge et let og velsmagende mellemmåltid. Med et sundt og friskt alternativ forbedrer SAS dermed madoplevelsen ombord og styrker sit tilbud til de frekvente rejsende.

– Vi arbejder hele tiden på at udvikle og forbedre vores tilbud ombord. Vores frekvente rejsende har efterspurgt et let og sundt måltid, som kan tage den lette sult på de korte rejser. Derfor er vi glade for nu også at kunne tilbyde en frisk bid mad, som er fremstillet af de bedste råvarer, siger Stephanie Smitt Lindberg, produkt- og udviklingsdirektør i SAS.

Fresh Bites består af to kategorier af friske produkter: en ny Polarrulle-Sandwich og et antal småretter – noget småt men sundt – som kan hjælpe SAS’ kunder gennem deres rejsedag.

– Vi har testet produkterne sammen med vores frekvente rejsende og skræddersyet menuerne efter, hvad de mener passer til de kortere flyrejser,” siger Stephanie Smitt Lindberg.

Fresh Bites og Pollarrullen er inkluderet i billetprisen på SAS Plus, mens pollarrullen kan tilkøbes af rejsende i SAS Go for 30 DKK, 35 NOK, 35 SEK eller 4 Euros fra kl. 9 og resten af dagen.

Tilbuddet serveres på interskandinaviske ruter, på størstedelen af svensk indenrigs og længere norsk indenrigs samt korte europæiske ruter med flyvninger op til 1 time og 20 minutter . Enkelte flyvninger er undtaget af tidsmæssige årsager.