SAS Plus til en lavere pris på skandinaviske ruter

December 15, 2016 07:00

SAS fortsetter med å utvikle og forbedre sitt tilbud til Skandinavias frekvente reisende og tilbyr nå et supplement til de eksisterende produktene SAS Go og SAS Plus på utvalgte innenlands og skandinaviske ruter.

For reisende som foretrekker alle fordeler ved å reise på SAS Plus, som for eksempel adgang til Lounge og Fast Track, er SAS Plus Saver et alternativ til en lavere pris, hvor kun gratis ombooking/avbestilling er fjernet fra billetten.

– Vi har hatt stor suksess med SAS Plus Saver på våre interkontinentale og europeiske ruter. Derfor er vi glad for at våre kunder i Skandinavia også får mulighet til å bestille en SAS Plus Saver billett. Med det nye tilbudet får våre kunder ennå større mulighet til å velge et produkt som passer nettopp deres behov, sier Knut Morten Johansen, informasjonssjef i SAS.

Samtlige fordeler i SAS Plus inngår, med unntak av muligheten for gratis avbestilling og ombooking. Reisende har dermed adgang til SAS Lounges, Fast Track, ekstra bagasje, mulighet for selv å velge sete, samt mat og drikke ombord.

Det nye tilbudet på innenlands- og skandinaviske ruter lanseres i første omgang som en test frem til 31. mars 2017 på utvalgte ruter: Stockholm-Malmö, Stockholm-Åre Östersund, Göteborg-Luleå, Oslo-Haugesund, Oslo-Billund, Oslo-Bodø, København-Oslo og København-Bergen. SAS Plus Saver er allerede tilgjengelig på interkontinentale ruter og gjøres i tillegg også permanent på europeiske ruter.

SAS Plus Saver-passasjerer opptjener samme antall EuroBonus-poeng som kunder som reiser på SAS Plus.

Ombooking og refundering på SAS Plus Saver er mulig mot et gebyr på 600 NOK.

Mer informasjon finnes på www.sas.no/sasplussaver

For ytterligere opplysninger, vennligst kontakt
SAS’ presseavdeling +47 64 81 88 00